- pieni hento kuiskaus kuului jostain kaukaa.. se sanoi jotain niin ihanaa etten voinut muuta kuin hymyillä.. "pidä musta kii, älä päästä koskaan" kun avasin silmäni uudelleen oli jo aamu.. et ollut nurkassas vaan selkääni vasten hengitit.. miten voisin unohtaa sut,, rakkaan ystäväni. 

- said the only time, last chance to say it,, I love you, I can not forget you, last chance say something touching.. and you go away.. leaving me to.. alone, to cry..

- pieniä muistoja ei saa pois mielestä vaikka kuinka tahtois.. se on lähes mahdotonta.. susta mulle jäi vain iso aukko sisääni ja eräästä mulle jäi syvä viilto sydämmeen kun taas siitä kolmannesta, lämpimät iloiset hetket.. lyyhistyn maahan kun ajattelen jotain ihanaa heistä ja itken vuolaasti.. mietin hetkeä kun ekalle kerroin kirjoittavani tarinaa, sitten itken kun muistan kuinka kerroin toiselle miten paljon rakastin tätä ja sitten itken vielä lujempaa kun muistan kuinka lämpimästi kolmas piti mua sylissään ja kertoi rakastavansa mua.. eikä näihin vedä vertoja ajatella että se ainoa jota rakastin lähti pois luotain enkä nää häntä enää vaikka kolmeen mieheen törmäisisinki kadulla. sydäntäni särkee kun ajattelen hänen katselevan minua tähdistä ja hymyilevän. en voi itse hymyillä koska muistot tuo tuskaa.. mutta ehkä sinun on parempi olla siellä rakas karvaturrini ;(