En ois koskaan halunnut antaa sun lopettaa, tätä mulle tärkeetä suhdetta, tuskaa. Kyyneleet nuo loputtomat virtaa ainiaan mut sua en tuu koskaan unotaa.

Hän sai mut nauramaann, hän, sai mut laulamaan, hän antoi mulle sävelmän.

Jos vaik kuolisin, ni sun lämmin kyynelees saa takas palaamaa mut uudelleen.

Sun hymys on jotain mikä saa mut uskoon, oonks mä ikin sanonu kuin ylpee mä sust oon.

Voit luottaa siihen et oon rehellinne, rakastan sua aidosti ja haluun kulkeee kanssas loppuun asti.

Ei tuu toimee ilman kumppanii, sä viel näät sen. Tarvii toista tukemaan, tarvii eläkseen.

Jos nään tähdenlennon lentävän tänne, toivon et ollaan yhdessä loppuelämämme.

Poika katsoi tyttöä suoraan silmiin, tyttö kauniisti hymyili ihan ku ois noussu pilviin.

et kuule kun kerron, sun jälkeesi on yksinäisyys pahempaa kuin koskaan ennen.

Tiedäksä miltä tuntuu tykätä jostain tosi paljo, etpä niin, se viiltää ja satuttaa kun toinen ei vastaa sun tunteisiin.

Mä katon näitä valokuvii mun mielessä ja koitan pyyhkii sutki mun mielestä.

Olin kuin munkki, ja sinä söit hillosydämeni.

Jos olisin Julia, rakastaisin Romeota. Jos olisin äiti, rakastaisin isää. Mutta minä olen minä, ja minä rakastan sinua.

sun ruokas syön, jos estät niin lyön.

Enkeleitä on, mutta joskus heillä vain ei ole siipiä, ja kutsumme heitä ystäviksi

Kumppanisi on ääliö, saat paremmankin !

Paremmat ajat ovat tulossa :)

Oon rikki, eikä mua korjaa kukaa

Kaipaan sun luokses, kerro aika ja paikka ni mä vaikka juoksen

Ota, petä, jätä, hyvä tyttö ymmärrä, rakkaus on tätä.

If the heart is always searching, Can you ever find a home? I've been looking for that someone, I'll never make it on my own. Dreams can't take the place of loving you, There's gotta be a million reasons why it's true

Ihastuksesi tulee käymään kotonasi ja suutelee sinua