http://www.youtube.com/watch?v=-Tw_jmHKPnI

tosi söpöö:

*pidä mua kädest, kävellään yhessä, anna sanas pysytään yhessä.

*epätoivo iskee, mä kannan taakkaa, sydän huutaa, se rinnassa hakkaa.

*olet liian hyvä mulle, en ansaitse sua. mut jostain syystä sä haluut olla munkaa..

*mun sydämmeen sun tilalle ei oo tulos eikä tuu ketään toista, muista se äläkä unoha sitä.

*ne ihanat haaveet ja koetut asiat on mennyttä, historiaa, mut haluisin kokee ne kaikki uudestaan, olet nii ihana.

*ne samat bussi matkat loppu ku muutit pois mun sydämmestä. on ikävä. saanko halata sua vielä (joskus).

*vedetään yhes rakkauden köyttä ja liikutaan käsi kädes rakkauden käytävää. otetaan huone ja mennään huoneen nurkkaan istumaan.. tuun sun kainaloon ja oon turvasssa.

*sun kainalos on lämmin vaikka lattia on kylmä ja lunta sataa mun päälle vaikka mul ei oo takkia. annat pusun ja nukahdan.

*en saa henkeä, istun lattialla paniikissa ja haukon ilmaa.. mixi minä? sä haluut erota. itken, istut mun viereen. käännän selän. otat mut syliis ja lohdutat. työnnän sut pois, mut tuut takas ja pyydät anteeks. itken ja tuun itse sun syliin. annat suukon otsalleni ja olen hiljaa. saan taas henkeä, nyt on kuin aina ennen. kaikki on hyvin. olet lämmin ja vahva, en tahdo et lähdet, en sua haluu menettää.. suljen silmäni, yritän unohtaa sun lähtös ja nukahdan.  aukaisen silmäni ja huomaan sun häipyneen ja alan vollottaa.. mul on ikävä jo,.. millon me nähään ja jutellaan taas.? mulla on ikävä sun lämpöä, huumorii ja isoo karhun halaust.. itken taas.. ja ainiaan.);

sitä ei voi tietää missä oltas nyt jos oltas yhes, oisko asiat hyvi vaiko pieles? mun pienes mieles..