heräsin aamulla puhelimen värinään.. etsin kännykkäni ja katsoin näyttöä. yksi viesti vastaan otettu. >> tuu ulos nähään tallissa<< ihmettelin hetken mutta laitoin lopulta vaatteet päälleni ja lähdin pois huoneesta.. ovi narahti hieman mutta viereisessä nukkuva kiki ei herännyt siihen. hipsin hiljaa portaat alas ja suoraan ulko ovelle. laitoin pikaisesti kengät jalkaan ja avasin oven. kylmä ilma virtaus tuli vastaan ja peruutin hieman. laitoin oven raolteen ja nappasin takin naulakosta niskaani. sitten hipsin vähin äänin ulos ja kohti tallia. tallin ovella huomasin että heinä vintillä oli valo. avasin oven ja vastaan tuli tuttu heinän ja hevosen tuoksu. hipsin portaille jotka johtivat heinä parvelle ja aloin kavuta biitä ylös. päästyäni ylös havahduin näystä. sauli seisoi edessäni ihanine silmineen, ja katsoi suoraan muhun. "meidän on puhuttava" hän sanoi ja katsoi mua lempeästi. katsoin tätä epäilevästi. hän tuli lähemmäksi mua ja hymyili. hän katsoi mua suoraan silmiin ja mä häntä. sitten pian hän otti mua kädestä kii ja repäs peräänsä. hän veti mut portaat alas tarhalle asti.. ja sitten hän pysähtyi. "samppa on poissa auta ettii se" katsoin poikaa epä uskoisena mutt sitten uskoin tätä.. katsoin tarhaan mutta se oli tyhjä. "okei mä autan sua" sauli hyppäsi ilmaan ja hänen kasvoille tuli poikamainen hymy "kiitti" hän sanoi nopeasti, eti sä isolta laitumelta niin mä tieltä ja rannasta.. soita jos tarttet apuu.." ja lähti sitten rantaa kohti. :) aloin etsiä, ensin en oikein tajunnut mitä mun piti tehä mut sitten hokasin.. etsin tosissani koska ajattelin että putsilla on kiima ja ori voisi olla vaikka missä. viimein kuulin kimeän hirnahduksen ja juoksin putsin tarhan luo, siellähän samppa ja putsi oli täysissä hommissa. ja purskahdion nauruun. otin kännyn taskusta ja etsin saulin numeron ja painoin vihreetä luuria. >>"moi kuului saulin ääni, löysitko sen?" "juu löysin, arvaa mistä" "kiva, mistä?" "putsin tarhasta" kuulin kun sauli alkoi nauraa.. "juu mä tuun sinne.." ja hän lopetti. nauroin itsekseni kunnes kuulin juoksu askelia läheltä. vaiettä tällasta peliä oisit voinut sanoo et ne on puuhissa.. sauli sanoi ja alkoi nauraa.. auta mua saamaan ne irti toisistaan. okei vastasin ja juoksin saulin perässä tarhan portille. sauli juos samppaa kohti jolloin orii lopetti hommat ja jäi seisomaan paikoilleen kun minä hain putsin riimun ja vein sen talliin. laitoin putsin ovea kiinni kun tallin ovi aukesi ja esiin tuli sauli. sitten kuului kavion ääntä ja samppa käveli ilman riimua omaan boxiiinsa. :) >> sä oot kouluttanu sen hyvin.. sanoin saulille ja hn hymyili hieman.. mitä me sanotaan kikille ja mialle? sauli tokaisi hiljaisuuden jälkeen, emt, mut ehkä me voidaan kertoo totuus. sanon äkkiä. joo mitäköhän ne ajattelee ku me sanotaan et oltiin kahestaan taliissa ja sitte huomattiin et samppa oli karannu. sauli hymyili hieman. sittena tirskahdin ja kävelin tämän luo. oliko sulla jotain muuta kerrottavaa. ei oikeestaan paitsi et haluisin tutustuu suhun paremmin. :) hymyilin ja halasin tätä pitkään. sitten sauli istui tyhjän boxin heinien päälle, otti mua kädestä kii ja ohjas syliinsä. istuin siinä hiljaa kun hän kertoi itestään. sitten tuli hiljasta kunnes sauli kurkotti päänsä korvani juuureen. >> sä oot tosi kaunis.. hän kuiskasi. kiitti sä oot tosi kiltti ja söpö. vastasin hiljaa.. sitten sauli tarttui mua leuasta kii ja nosti päätäni niin että näki silmäni. otin hiukseni pois edestä koska tiesin mitä seuraavaksi tapahtuisi. sitten se tapahtui sauli suuteli mua. ja ujutti sormensa paitani alle. hymilin, koska olin pihkassa sauliin mutta en uskaltanut kertoa sitä hänelle. halasin häntä ja olimme sen jälkeen ihan hiljaa..makoilin saulin sylissä hiljaa ja hän siveli hiuksiani ja välillä sanoi että olen toosi kaunis, olin itse kyllä eri mieltä. sitten taisin nukahtaa.. kello oli varmaan 4 aamulla kun heräsin saulin sylistä. tämäkin oli nukahtanut ja nousin istumaan boxin kylmältä lattialata. sauli avasi silmänsä ja hymyili. >> mitäs sä nyt jo heräsit oltais voitu nukkuu kuuteen asti? mut sillonha mia tulee tänne ja näkis meiät. vastasin säikähtäneesti. eikä tuu mulla on tänään aamu talli vuoro joten saadaan olla rauhassa 9 asti :) sauli hymyili ja antoi suukon poskelleni. paitsi jos sä haluut mennä petiis nukkuu? voisin mä vaikka mennäkkin. sanoin ja samassa sauli näytti hieman surulliselta. mut tuun heti ku herään niin takas mun pitäs käydä pesullakin ja kaikkee. ok saulin tylsistyny vastaus kuulosti tylsältä. >> voitasko me alkaa seurustelee.. sauli sanoi hieman jäkeen päin kun olin jo sanonut meneväni. katsoin poikaa hämmästneenä. TOTTA KAI! huusin ja tartuin poikaa kaulasta ja vaihdoimme pitkän suudelman. sitten sauli hymyili ja sanoi mees nyt nukkuu ettet vilustu mä vien putsin ulos. poika hymyili edelleen kun katsoin oven raosta ja vilkutin hyvästiksi. suljin oven hiljaa ja riisuin takin päältäni ja laskin kengät lattialle hiiren hiljaa. sitten hiiren askelin hiivin yläkertaan ja suoraan omaan sänkyyn. riisuin housut jalastani ja hyppäsin peiton alle hiljaa. sitten laskin pääni tyynylle mutta en saanut unta makoilin sängylläni hiiren hiljaa noin 5min sitten noisin ylös ja kipitin ikkunalle. sauli seisoi pihassa ja vilkutti minulle. vilkutin tälle ja lähetin lento suukon hänelle. sitten kännyyni tuli viesti >>hyvää yötä rakas. nuku hyvi<< vastasin lyhyesti ja menin takaisin sänkyyn ja nukahdin saman tie.

                                        JATKUU..