Cheek & Herrasmiesliiga. Me ollaan oltu kaikkialla
Aina vaan vedetään vieläki kovempaa, hä?!

Mä en valista, en saarnaa.
Mieluummin sun luokse motarilla tänäänki taas parii sataa kaahaan.
Me vedetään leveesti, eletään reteesti,
jos päästät mut rattiin ni kyl keretää kepeesti.
Mä kierrän viihdyttämässä,
mut ennen kaikkee kyse on siit et viihdynks mä tässä.
Älä kerro muille et tekisin tän ilmaseksikin,
ilman rahaa, rakkautta ja ilman seksiikin.
Mä oon koukus tähän elämään,
siks tän kaiken loppumist joutuu vähä pelätä.
Haluun rokkaa Riksussä ja rillutella Raumal,
fiilistellä Forssassa, sit ku ne taas laulaa.
Venaa Joensuun hysteriaa ja Imatran kylpylää,
toiset voi toki jäädä himaansa hyytymään.
Mut mä tuun viihdyttämään ja viihtymään itse myös,
sä saat - mä saan, se on niin hyvä bisnes myös.

refrain:
Ee-ee-e-eyy! Mitä ne haluaa, sitä ne täältä saa
Löytyykö toista moista viihdyttäjää päältä maan? Ei ei, et saa muilta samaa
Ee-ee-e-eyy! Mitä ne haluaa, sitä ne täältä saa
Löytyykö toista moista viihdyttäjää päältä maan? Ei ei, et saa muilta samaa

Mä pakkasin mun reissurepun tänää Rovaniemellä,
Finnair kuljetti sen tänne, Jep! Nyt kovaa kierretään.
Ei yksityiskoneita tai limusiinejä,
mut Karpolla onki jekkuu, kossuu, siduu, bisseä.
Siin on takahuone raideri, Suomi-twistillä,
tätä vartenko se kundi kuoli ristillä?
Tää taitaa olla se Suomiräppärin taivas,
vedän sata keikkaa vuoteen, niin ei tarvi käydä Thaimaas.
"Hoida homma Cheek", Jep!
Hyvin mä vedän, täällä viihdetaitelijat harvoin ysiltä herää.
Äijät pysyy lapsenmielisenä, ei tätä muuten jaksa,
siks jatkot venyy vielki usein kuuteen saakka.
Ois pitäny kai aikuistuu jo kauan sitten,
mut tuu perheenisä mikkiin, koita laulaa ite.
Liiga! hölmöilee ja homma pysyy virkeenä,
vaik sunnuntai aamuna joskus saattaa tehdä ilkeetä.

refrain

Toiset kulkee laput silmillä, ei pysty ymmärtää, mut tää vaan on nii aitoo
Sitä kui me täällä vedetää, ei pysty käsittää, mut tää vaan on nii aitoo

refrain

 
language
finfin
text+music
album
Jare Henrik Tiihonen

cheek: viihdyttäjä