Digaan tyttöi, tyttöi, tyttöi, tyttöi, tyttöi, jumaloin
Blondei taikka brunettei, tai vaik ne leikkais tukan pois
hah
Mut niit et voi ymmärtää, ne jättää sun kyyläämään, suu auki ymmällään
Moni on lähteny koittamaan ja hetken päästä on jätetty poika taas
damn, it is what it is
Mitkä on äijän fiilarit siis, kun kerta toisensa jälkee otetaan siipeen,
sit koitetaan jälleen, mut ote taas lipee
Tai ehkä mä vaan syntyny peluriksi ja siksi ne kutsuu mua pelkuriksi
Mietin kun istun vihkon kanssa iltaa taas, et voi elää niiden kaa
mut et voi ilmankaa
(da-da-da-da-daaaam)

refrain:
Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen
Olin mä kanssas tai en
Saat veren kiehumaan
Teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks miehen
Olin mä kanssas, tai en
Kanssas tai ilman,
aina se sattuu

Oon nähny rakkaudesta miehen sokaistuvan kokonaan
Ja ämmii jotka miehen siivel omaisuutta kokoaa
Oon nähny kundeja tossun alla
Parisuhteit joist selvii vaan kossun kanssa
Oon nähny kun jengi tiirailee vieraisiin pöytiin,
firman pikkujouluis lähtee vierasiin köyrii
Oon nähny mimmejä meikit levinneen, itku pitkäst ilosta,
ku tiet veikin erilleen
Oon nähny kun menee leikit nenilleen,
sydämet särkyy jo teinin eniten
ai!
Kipu on rakkautta, rakkaus on kipua
Usein "naiset" on vastaus, jos vituttaa
Tietysti pata kattilaa soimaa
Kenellä näitä asioita on malttia hoitaa,
mietin kun istun vihkon kans iltaa taas,
et voi elää niiden kaa mut et voi ilmankaa
(da-da-da-da-daaaam)

refrain

Pääset ihon alle ja isket syvemmälle,
silti sä oot mulle kaikkein tärkein
Päästin sut lähelle ja haluan että siihen jäät
Vaikka se sattuis

Antaisitko sä kaiken, oisitko erilainen
Olin mä kanssas tai en
Saat veren kiehumaan
Teet musta kokonaisen, tai pistät paloiks miehen
Olin mä kanssas, tai en
Kanssas tai ilman,
aina se sattuu

 
language
finfin
text+music
album
Kuka sä oot

cheek feat illi: kanssas tai ilman