kerro mulle mite muka pystis unohtaa miten tää muka tulee välii, tää on vaan runoutta meil oli hetkemme ja lupaan muistaa ne kuva meist yhdessä, tauluun ikuistan sen en pyydä maailmaa sulta tai kuut taivaalt mä oon sua varten tääl seison täs paikallaan jotain nii painavaa kun en pois sua päästä saa vuodet vaa vierii ja mietin millon milloin sut nähdä saan mut se  ei taida tapahtuu miten uskallan enää kehenkää rakastuu muistot palautuu, tie mun edessä avautuu päämäärä tunteille on enää avaruus koska sä oot muisto, kuva mun silmissä etkä sä hymyile vaan söpösti irvistät ja se on ainoo hyvä asia täl filmillä mä oon sun sune ja tyttö sä oot tähti.

sä olit oikees siit ettei suhde kanna annan itsestäni kaiken mut tää on nii vaikeet sä olit oikees oli se oikees sit mikasin, satutin ja sä rakastuit toiseen sä olit oikees sä olit oikee mulle ja tää tunne sattuu nähä kun sä pois meet sä oli oikees rakastun toiseen toisen kerran, täl kerral tehää se oikein

se alko jätskillä pääty sohvalle nätti tyttö osu just siihe kohdalle siin oli energiaa, erityist kipinää tyttö sä sait mun sydämmen sulle tikittää enkä ikinä  ois tehny sitä mitä sulle tein mun ois pitäny osaa sanoo ei ja se mis me oltais nytte sitä ei tiedetä oisko asiat hyvi vai todella pielessä mun pienessä mielessä täs pienes miehes lienee enemmän miestä ku sun nykyses miehes eikä millään pahalla joo moikataan ku tavataan mut tiedä se, et tääl on joku joka rakastaa ja tekee mitä vaan sun puolesta (huolesta) vuosien pääst, tai jo heti huomenna kunnes erottaa meidät kuolema mä tein sen virheen et rakastuin näin nuorena.

olit oikees siit ettei suhde kanna..

mä oon nähny naisii jotka kutsuu itteensä kauniiks mä oon nähny ku ne vetää aamul ranteet auki mä oon nähny naisii ja mä nautin siit et sä oot nainen niin erillaine se vetää puoleensa antaa mulle unta kumpa kulta saisin olla vielä kerran sun kaa rakastaa sua ja huutaa se änee mut mitä mä tääl teen sä et oo tääl ees.

sä olit oikees ettei suhde kanna..

Mikael Gabriel - sä olit oikees   ilman kunnon äikkää eli pilkut ja pisteet uupuu.. ei haittaa varmaa en jaksanu korjata :D :)