JJ tyyppi

31.10.2010

01:28

Luethan tämän loppuun asti. mä en oikein osaa puhelimes sanoo tätä sulle, mut mua ärsyttää se kun se painaa mun mieltä. mä rakastan sua kyll ja oot mulle tärkee, mut ehk en oo se oikea sulle ansaitset paremman. et jos se sulle vaan sopii niin oltas kavereita, kun en jaksa kuunnella sitä viliä ja allua ja joonaa et anteeks kaikesta. <33<33<33 saat olla mulle vihainen ja raivota. oot liian hyvä mulle ja tuun katumaan tätä päätöstä ikuisesti ja en anna tätä anteeksi itselleni. olen varma, että löydät itsellesi jonkun toisen, kun olet niin täydellinen. mä oon tällainen tunne vammanen paskakasa. olisi suotavaa, että vastaisit tähän, voit soittaakkin.

kysymyksiä jotka tuli mieleen ku luin tän toisen kerran.. (järjestyksessä):

1. mulle?? (sanoo tätä sulle)

2. mikä ärsyttä ja painaa mieltä??

3. mitäs ne on musta on puhunu?? (en jaksa kuunnella sitä viliä ja allua..)

4. kenet muka?? sä olit täydellinen kaikki muut on pervoja.. (löydät itsellesi jonkun toisen, kun olet niin täydellinen)

näihin kysymyksiin en ole vielä löytäny kysymystä mutta huhuja liikkuu että jj jätti mut koska se oli rakastunut jonna nimiseen tyttöön ja se oli yrittäny iskee sitä jo ku me seukattiin.. :( jj oli hirveesti kavereittensa kaa ku tuli lapista takas keski-suomeen ja ihan ku se olis vältelly mua.. ); mua surettaa tosi paljon jj oli tooooosiiii.. kiva ja tosi tosi kiltti ainaki mun mielestä.. :)

why me??