original   
Perhonen, lennä pois
 

You tuck me in,
Turn out the light
Kept me safe and sound at night
Little girls depend on things like that

Brush my teeth and comb my hair
Had to drive me everywhere
You were always there when I looked back

You had to do it all alone
make a living, make a home
Must have been as hard as it could be

And when I couldn't sleep at night
Scare things wouldn't turn out right
You would hold my hand and sing to me

Caterpillar in the tree, how you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream
Wish you may and wish you might
Don't you worry hold on tight.
I promise you there will come a day
Butterfly fly away
Butterfly fly away (butterfly fly away)

Flap your wing now you cant stay
Take those dreams and make them all come true
Butterfly fly away (butterfly fly away)
We've been waiting for this day
All along and know just what to do
Butterfly, (3x)
Butterfly fly away

(butterfly fly away) (2x)

 

Peittelet minut,
Laitat valon pois
Pidät turvassa öisin
Pienet tytöt tarvitsevat tuollaista

Pesen hampaani ja harjaan hiukseni
Sinun täytyi kuljettaa minut kaikkialle
Olit aina siellä, kun katsoin taakseni

Jouduit tekemään sen kaiken yksin
Ansaita elannon, pitää kodin kunnossa
Täytynyt olla niin vaikeaa kuin vain voikin

Ja kun en öisin saanut unta
Pelottavat asiat eivät menneet mallilleen
Pitelisit kättäni ja laulaisit minulle

Perhosentoukka puussa, kuinka mietit mikä sinusta mahtaa tulla
Et voi kauas mennä, mutta ainahan voit unelmoida
Toivot että pystyt, toivot että pystyit
Älä huolehdi, pidä vain kiinni
Lupaan sinulle, vielä koittaa päivä
Perhonen, lennä pois
Perhonen, lennä pois (perhonen lennä pois)

Räpyttele siipiäsi, nyt et jäädä voi
Ota unelmasi ja ne kaikki toteuta
Perhonen, lennä pois (perhonen lennä pois)
Olemme odottaneet tätä päivää
Kaikki pelissä, tiedät vain mitä tehdä
Perhonen, (3x)
Perhonen, lennä pois

(perhonen lennä pois) (2x)

 
language
engeng
text+music miley cyrus

miley cyrus: butterfly fly away