mammalla oli mies haku käynnissä ja nyt on löytyny sopiva ukko sille. se on collie ja nimeltään Caro.. se asuu muistaakseni kuopiossa ja mamma lähtee jo huomenna sen kaa treffeille tai ainaki vähäks ajaks asumaan.. varmaan viikoks.

oon huomannu etten pysty kattoo tyyppiin enää koska alan tuiottaa ja se kestää aina nii kaua et jompi kumpi hokaa kattovansa tai tuiottavansa yleen sä se olen minä.. tänään uskonnon tunnin alussa tyyppi tuli ovelle juttelee yhelle 8 luokkalaiselle(exälleen). aloin töllää ja niin myös tyyppi sitte pian lopetin sen ja aloin kattoo muualle ku katoin takas taas vähä ajan pääst jj oli jo matkalla tunnille..

tänään on ollu nii tylsää ellu ei päässy meille ja pojat kiusas koulussa.. ainaki vili yritti ärsyttää.. huoh pahempiaki oon kokenu  mut tää päivä oli nii perseestä,, tuntuu ku ei ois ku vaa yks ystävä ja se on ellu vaikka kyl mulla on kiki ki mun kamuna mutku en oo jutellu sen kaa pitkää aikaa voih.. :( en oo kovin ehtiny kirjotella tänne ku koulu o painanu päälle..

oon tehny pari videooki voin ladata ne tänne jo tällä viikol jos o aikaa.. :) ehkä jo tänään..:D

sari ja minä :)