jos mun mokii ei voi antaa anteeks, ei voi myöskään sun mokia..

meiän rakkaus on kuollu. meillä ei oo yhteistä tule vaisuutta, se on varma. Sä et tuu takas jos haluun, mutta kun haluun et katoot tuut takas ja pyydät "voitasko jatkaa," SE on rasittavaa, mutta meidän suhde ei enää toimi. Sä jätät heti ku tulee vaikeet, se on sun ongelma, ei mun. Sä et lohduttanu ku sitä eniten odotin, joten älä oota et tekisin sulle jotain ihanaa.. sä jätit mut ja sillä sipuli.. Mulla on kyl ikävä mut, se et palataan yhteen sattuu enemmän kuin, että oltas ystävii, ei muuta.. anna viimenen hali ja unoha et ees ollaan oltu yhessä.. se on paras mahdollinen keino molemmille

                                                                      ...

ME EI YHESSÄ KÄVELTY LOPPUUN ASTI RAKKAUDEN KIEMURAISTA POLKUA, SÄ KÄÄNNYIT TAKAS JA JATKOIT ILMAN MUA <3 

                                                                  ...

mä pidän hauskaa jotta unohtaisin sut, mutta ilo ja nauru tuo mukana ne ilot ja naurut jotka kanssas koin. on tosi ikävää, en taida ikinä toipua tästä ikävästä.. ON IKÄVÄ MUT SÄ ET IKÄVÖI MUA VAAN JATKAT ELÄMÄÄSI ILOSENA ILMAN MUA.. :(