istun penkillä ja ajattelen. ajattelen sua kun lähdit pois. en rakasta sua enää en oikeestaan tiedä, mua raivostuttaa ja itkettää. mutta enemmän suututtaa. en keksi syytä. on pimeää. musa soi ja poskelleni vierähtää kyynel. pysyt sydämmessäin etkä katoa sieltä minnekkään. I love you.. forever..<3.

itkettää maailma on niin julma en kestä kauaa ilman sua. voisit palata luoksein. antaa halin ja suukon poskellein. on ikävä. jos et usko katso kun itken sylissäs. jos tuut myöhäs työnnän sut pois ja itken. en kestäisi sitä. kirjoitan pimeässä ja musa soi. musa on koko elämäni niin myös sä.. <3

mitä keksin? emme ole varmaan enää ystäviä, se itkettää voisin kuolla suruun. taas yksi menetetty ystävyys.. mixi minä? haluan kuolla. ei ole enää syytä minkä takia elää, on pimeää en näe mitään. itken ja nukahdan =( on ikävä sua.. rakas tuu takas. <33<33

radio soi ja ajattelen sua. yritän keksiä tarinalleni jatkoa ja toiselle onnellisen lopun. mutta et ole auttamassa mua, niin en keksi mitään.. pitäisikö kirjoittaa surullinen loppu vai ei, kidnapattaisko tää vai tippuisko se jyrkänteeltä ja kuolis vai ammuttaisko tätä ja se joutus sairaalaan ja selviäis siitä..? en keksi en keksi. auta rakas auta..

viimeinen biisi. se jonka tahdissa tanssimme hitaita koulun juhlissa ja taas yxi kyynel vierähtää poskellein liikaa muistoi on mulla.. niitä on vain liikaa. olit mun ainoain. on ikävä. en anna sun mennä. en kestä tätä enää. biisi loppuu ja nukahdan.

viimeinen hali enkä näe sua enää.. ihan kuin halaisi ruumista joka uppoo veteen ja osuu pohjaan ja lähtee virran mukaan..

muistan kun nuuskit hiuksiani ja suutelit mua, autoit mut rampin päälle ja väänsimme kättä.  muistan ensi suudelman ja sen pienen pusu tuokion siellä kaupalla.   muistan sen kun näin sut ekan kerran ja rakas tuin.   muistan sen kun ekan kerran kuulin äänes ja annoit dvd:n lainaan.   muistan aina ne hetket jotka kanssasi viettää sain.. en unohda niitä.. älä huoli en unohda sua.   muistan kun sanoit nimeäni kauniiksi ja haukuit omaa nimeä.   muistan kun sanoit silmiäni kauniiks ja käskit sanoa sen uudestaan kun huusin nimes puhelimeen.   muistan sen lämpimän halin ja naurusi.. ja sen kun yrtit saada mut rampin päälle tai syliis. oot ihana.   muistan sen kun sanoit rakastavasi mua.   muistan sen kun puhuit mulle puhelimes sillon ku halusit erota. kuulostit surulliselta. särjit sydämmeni ja rauhoitit mut. enää en itkenyt mutta surin.    muistan kun ekan kerran kuulin susta, olin myyty.   muistan sen kun puhuimme mitä sylki suuhun toi (esim. kivistä) ja nauroimme. olimme vakavia, itkimme ja lohdutimme toisiamme.   muistan sen kun kerroit koirasi kuolleen.   muistan aina ja ikuisesti  äänesi lempeän ja sen kun kysyit saatko kiroilla.. saat aina kiroilla kun haluut ja tupakoida ei se oo ollu koskaan mulle este eikä se haittaa mua se on sun elämä mut nyt sä voit aina tehdä niin kuin haluut.. mä päästän irti nyt.. :(

toivotan sulle onnea eikä enää nähdä.. on hankalaa ajatella jotain toista kun on vasta tottunut ajattelee vain sua =( hyvää yötä sulle rakas ehkä vielä joskus voidaan jatkaa siitä mihi jäätiin.. <33<33<33<33

taas taivaalle syttyi uusi tähti merkkinä siitä että ihana ja rakas lähti sai siivet enkeliltä ja lentoon nousi yritin hymyillä mutta sydämmeeni koski. hyvästi ystäväni pieni ehkä luoksesi vielä johtaa tieni..

en muista oikeaa joten yritin muistaa ja löytää sivua jolla tämä oli mutta en löytäny..